1015 Budapest, Batthyány utca 38. | T: +36 20 972 9046 | E-mail: mozgas@bqfit.hu
NYITVA TARTÁS: HÉTFŐ – PÉNTEK: 8 – 21 H
facebook.com/boutiquefitness.hu

Óratípusok

Streching

A stretching nem csupán nyújtást jelent, hanem egy összetettebb, stabilizációs, erősítő tréning is egyben. Célja az izmok és ízületek rugalmasságának megtartása és fejlesztése, mindezek eredményeként csökken a sérülésveszély, az izomláz kialakulása, és csökken a stresszhormon szint a szervezetben. A gyakorlatok karban tartják erőnlétünket is, emellett a gerinc melletti mélyizmok edzése segít a helyes testtartás visszaállításában és megőrzésében. 

A stretchinget mindenkinek ajánljuk, aki rendszeresen sportol - legyen ez futás, funkcionális edzés vagy éppen testépítés -, vagy csak jobb közérzetre, fájdalommentesebb életre vágyik.

Az órákat Brixel Móni tartja minden héten pénteken reggel 8-kor.  


Személyi edzések

Mikor érdemes személyi edzésre jönnöd?

 

  • Ha a céljaid megvalósításában segítségre, motivációra van szükséged. Ilyenkor van valaki, aki folyamatosan melletted áll, és támogat, ösztönöz. Jól jöhet ez akkor, ha életmódváltáson gondolkodsz, vagy egyszerűen szeretnél formába lendülni. Az edzővel folyamatosan nyomon követitek a változást, hogy biztosan elérd a céljaidat.

  • Ha még nem vagy régen edzettél fitness teremben, és szeretnél eligazodni a fitness gépek, eszközök között, szakképzett edzőink a segítségedre lesznek.

  • Ha régóta edzel, és elvesztetted a motivációdat, keresed, hogyan tovább.

  • Hogy biztosan jól hajtsd végre a gyakorlatokat, így hatékony legyen az edzésed, és rövidebb idő alatt nagyobb változást tudj elérni. Ráadásul ha helyesen végzed a gyakorlatokat, nem fogsz lesérülni. Nem is gondolnád, milyen apró mozdulatokon múlhat!

  • Ha keresed, hogy mit szeretnél, mi jó neked. Az edző segít megtalálni a számodra legélvezetesebb vagy éppen leghatékonyabb mozgásformát.

  • Ha bármilyen mozgásszervi problémád van, személyi edződdel megtaláljátok azokat a gyakorlatokat, amiket biztonsággal végezhetsz.

  • A személyi edzéseket a táplálkozási terv teszi teljessé és hatékonnyá, aminek összeállításában kérheted edződ segítségét!

 

Hogyan zajlanak a személyi edzések?

 

  • Első alkalommal állapotfelméréssel, konzultációval kezdünk, és megbeszéljük az elképzeléseidet. A személyes beszélgetés során feltérképezzük egészségügyi és sportmúltad, táplálkozási szokásaid, céljaid, majd ennek megfelelően jelöljük ki az ideális utat.

  • Következő alkalommal már együtt dolgozunk a számodra meghatározott edzésterv alapján. Az órák során fitness gépeket, súlyzókat, fitness eszközöket használunk, és saját testsúlyos gyakorlatokat is végzünk. Változatos és jó hangulatú órákra készülj - biztosan nem fogod megunni őket!

  • Az edzések lehetnek egyéni és páros órák is - utóbbi esetben hozhatsz magaddal egy párt, vagy akár a teremből is választhatsz egy társat magad mellé, és kettőtökkel egyszerre foglalkozunk.

Ha bármilyen kérdésed van, keress bennünket bátran!


TRX Cross

Az óra során az egész testet átmozgatjuk, és azokat az izmainkat használjuk, amelyeket a

mindennapi életben is. A funkcionális gyakorlatokat bárkinek szívesen ajánljuk: minden erőnléti szinten lévő vendégünknek hasznos, értékes mozgást jelent majd.

 

A TRX Cross edzések kis létszámú csoportban zajlanak, így az edző mindenkire személyre szabottan tud figyelni.

 

Az órákat Brixel Mónika személyi edző tartja. 

 

Jelentkezz be a TRX Cross edzésre itt, vagy ha kérdésed van, keress bennünket bátran!

 


Alakformáló köredzés

A köredzések során az izmok formálására, az izomerő növelésére törekszünk, úgy, hogy egy-egy alkalommal néhány izomcsoportra fókuszálunk. Közepesen dinamikus óráról van szó: a gyakorlatokat többnyire nem nagyon magas pulzusszám mellett végezzük.

 

Az órák során végzünk saját testsúlyos gyakorlatokat, használunk súlyzókat, gépeket egyaránt, valamint különböző eszközöket (például fitball, gumiszalag, láb- és kézisúlyok, TRX, kettlebell), így igazán változatos edzésekre nyílik lehetőség.

 

Kiknek ajánljuk az alakformáló fitness órát?

  • Alapvetően mindenkinek, mert a kiscsoportos edzéseken lehetőség van személyre szabott gyakorlatokra.

  • Fogyni vágyóknak és erősíteni vágyóknak egyaránt.

  • Bármilyen edzettségi szinten csatlakozhatsz.

  • Fiatalokat és idősebbeket is várunk, nem számít a kor!

  • Fiúk-lányok egyaránt részt vehetnek az edzéseken éppen a személyre szabottság miatt.

  • Bátran csatlakozhatsz akkor is, ha kisebb mozgásszervi problémád van.

 

Jelentkezz be az alakformáló edzésre itt, vagy ha kérdésed van, keress bennünket bátran! 

 


Zsírégető köredzés

A köredzések során végzünk saját testsúlyos gyakorlatokat, használunk súlyzókat, gépeket egyaránt, valamint különböző eszközöket (például fitball, gumiszalag, láb- és kézisúlyok, TRX, kettlebell), így igazán változatos edzésekre nyílik lehetőség.

 

Mindeközben figyelembe vesszük az egyéni céljaidat, esetleges egészségügyi problémáidat, és ahhoz igazítjuk a gyakorlatokat. Kiscsoportos edzéseket tartunk, maximum 8 fő részvételével, így az edző oda tud figyelni mindenkire.

 

Kiknek ajánljuk a zsírégető fitness órát?

 

  • Alapvetően mindenkinek, mert a kiscsoportos edzéseken lehetőség van személyre szabott gyakorlatokra.

  • Fogyni vágyóknak és fittségüket növelni vágyóknak egyaránt.

  • Bármilyen edzettségi szinten csatlakozhatsz.

  • Fiatalokat és idősebbeket is várunk, nem számít a kor!

  • Fiúk-lányok egyaránt részt vehetnek az edzéseken éppen a személyre szabottság miatt.

  • Bátran csatlakozhatsz akkor is, ha kisebb mozgásszervi problémád van.

 

Jelentkezz be a zsírégető edzésre itt, vagy ha kérdésed van, keress bennünket bátran!