1015 Budapest, Batthyány utca 38. | T: +36 20 972 9046 | E-mail: mozgas@bqfit.hu
NYITVA TARTÁS: HÉTFŐ – PÉNTEK: 8 – 21 H
facebook.com/boutiquefitness.hu

Óratípusok

Személyi edzések

 

Mikor érdemes személyi edzésre jönnöd?

 

  • Ha a céljaid megvalósításában segítségre, motivációra van szükséged. Ilyenkor van valaki, aki folyamatosan melletted áll, és támogat, ösztönöz. Jól jöhet ez akkor, ha életmódváltáson gondolkodsz, vagy egyszerűen szeretnél formába lendülni. Az edzővel folyamatosan nyomon követitek a változást, hogy biztosan elérd a céljaidat.

  • Ha még nem vagy régen edzettél fitness teremben, és szeretnél eligazodni a fitness gépek, eszközök között, szakképzett edzőink a segítségedre lesznek.

  • Ha régóta edzel, és elvesztetted a motivációdat, keresed, hogyan tovább.

  • Hogy biztosan jól hajtsd végre a gyakorlatokat, így hatékony legyen az edzésed, és rövidebb idő alatt nagyobb változást tudj elérni. Ráadásul ha helyesen végzed a gyakorlatokat, nem fogsz lesérülni. Nem is gondolnád, milyen apró mozdulatokon múlhat!

  • Ha keresed, hogy mit szeretnél, mi jó neked. Az edző segít megtalálni a számodra legélvezetesebb vagy éppen leghatékonyabb mozgásformát.

  • Ha bármilyen mozgásszervi problémád van, személyi edződdel megtaláljátok azokat a gyakorlatokat, amiket biztonsággal végezhetsz.

  • A személyi edzéseket a táplálkozási terv teszi teljessé és hatékonnyá, aminek összeállításában kérheted edződ segítségét!

 

Hogyan zajlanak a személyi edzések?

 

  • Első alkalommal állapotfelméréssel, konzultációval kezdünk, és megbeszéljük az elképzeléseidet. A személyes beszélgetés során feltérképezzük egészségügyi és sportmúltad, táplálkozási szokásaid, céljaid, majd ennek megfelelően jelöljük ki az ideális utat.

  • Következő alkalommal már együtt dolgozunk a számodra meghatározott edzésterv alapján. Az órák során fitness gépeket, súlyzókat, fitness eszközöket használunk, és saját testsúlyos gyakorlatokat is végzünk. Változatos és jó hangulatú órákra készülj - biztosan nem fogod megunni őket!

 

Ha bármilyen kérdésed van, keress bennünket bátran!


Páros személyi edzés

 

Mikor érdemas páros személyi edzésre jönnöd?

 

Bizonyára már veled is megesett, hogy eltervezted hétfőtől másképpen lesz ! Vége a lustaságnak és rendszeresen mozogni fogsz!

Aztán vasárnap összegzed a hét eseményeit és megint csalódottan tapasztalod, hogy megint eltelt egy hét és nem történt semmi és megint megfogadod, hogy HÉTFŐTŐL MÁSKÉP LESZ....

Amennyiben ismerős ez a helyzet és szeretnél változtatni, akkor ezt az edzésformát neked találtuk ki!

Mivel az edzőn kívül az edzőtársaddal is tudjátok ösztönözni egymást.

Ragadd meg az alkalmat és bíztassd párodat, barátodat, családtagodat vagy kollégádat, hogy tartson veled!

 

 

Hogyan zajlanak a páros személyi edzések?

 

  • Első alkalommal állapotfelméréssel, konzultációval kezdünk, és megbeszéljük az elképzeléseidet. A személyes beszélgetés során feltérképezzük egészségügyi és sportmúltad, táplálkozási szokásaid, céljaid, majd ennek megfelelően jelöljük ki az ideális utat.
  • Ennél az edzésnél szükséges, hogy mind a ketten az edzőpartnereddel a megbeszélt időpontban jelen legyetek.
  • Az edző mind a kettőtök egyéni céljait figyelembe véve vezényeli le az órát.

 

Ha bármilyen kérdésed van, keress bennünket bátran!


Kiscsoportos személyi edzések

 

Mikor ajánlott kiscsoportos személyi edzésre jönnöd?

 

  • Ha jó fizikumra vágysz, általánosan szeretnéd a testképedet formálni, például fogyni kívánsz, vagy éppen az állóképességeden szeretnél fejleszteni.
  • Ha csapatban szeretsz edzeni, viszont a csoportos órákon eddig nem kaptál elegendő figyelmet.
  • Akár rendszeresen sportolsz, akár most kezdenél aktívabban mozogni, bátran csatlakozhatsz.
  • Ha az egy- és kétfős személyi edzéseknél költséghatékonyabb megoldást keresel, ezt az órát neked találtuk ki! :)

 

Hogyan zajlanak a kiscsoportos személyi edzések?

 

  • Az edzéseket megelőzi egy állapotfelmérés, amikor megbeszéljük az elképzeléseidet. A személyes beszélgetés során feltérképezzük egészségügyi és sportmúltad, táplálkozási szokásaid, céljaid és megnézzük milyen fizikai állapotban vagy, majd ennek megfelelően jelöljük ki az ideális utat.
  • Az órák adott időpontokban zajlanak, mellyek időpontjait az online órarendünkben megtalálsz. 
  • Az edzésekre minden esetben be kell jelentkezned, hogy lássuk mikor jössz és összeállíthassuk az adott napra a mozgásprogramodat.
  • Amennyiben nem tudsz eljönni,  kérünk jelezd ezt felénk, hogy másnak esetleg átadhassuk a helyed.

 

Ha bármilyen kérdésed van, keress bennünket bátran!


Nyújtó-erősítő tréning

 

Mikor érdemes ezen az órán résztvenned?

 

Ez az óra nem csupán nyújtást takar, hanem egy összetettebb, stabilizációs, erősítő tréning is egyben. Célja az izmok és ízületek rugalmasságának megtartása és fejlesztése, mindezek eredményeként csökken a sérülésveszély, az izomláz kialakulása, és csökken a stresszhormon szint a szervezetben. A gyakorlatok karban tartják erőnlétünket is, emellett a gerinc melletti mélyizmok edzése segít a helyes testtartás visszaállításában és megőrzésében.

A nyújtó-erősítő tréninget mindenkinek ajánljuk, aki rendszeresen sportol - legyen ez futás, funkcionális edzés vagy éppen testépítés -, vagy csak jobb közérzetre, fájdalommentesebb életre vágyik.

Az órákat Brixel Móni tartja minden héten pénteken reggel 8-kor.  

 

Ha bármilyen kérdésed van, keress bennünket bátran!